Citat:
Ursprungligen postat av wahlshalsobar
Hej!
Vill gärna vara med på detta!Kort tid på mej nu och uppe låångt över min läggtid!Natt ammar fortfarande.
Skickar mitt inlägg på detta vis denna gång,hinner förhoppningsvis göra något bättre från min nystartade blogg till nästa gång.Men jösses,måste ju säga att ni verkar så väldigt proffsiga och kunniga alla!Ni får allt ha lite översende vad gäller mej, som är grön och nybörjare vad gäller allt detta med bloggar,forum och skrivande.
Men för att göra världen lite bättre finns ju så mycket att välja mellan egentligen.Men jag vill verkligen göra världen till en bättre plats och försöker jobba för det med små enkla medel.För jag tror att det är just det som är det rätta.
Små förändringa,kan göra stor nytta.Var förlåtande och kärleksfull om det käns bra. Ge någon en kram som behöver det om du vill.Men gör inte våld på dej själv,är du inte en kramare så är det helt ok.
Alla har sin roll att fylla. Jag kan i dag ärligt talat säga att jag tycker om mej själv i dag!Jag är helt ok som människa och det vill jag delge alla som inte känner så
. För det är inte alltid jag känt så!Fyy tusan vad jag har mått dåligt och har sett ner på mej själv.Jag var svart och världen var svart.Livet var jobbigt!
Unna dej själv saker du tycker om!Ät bra och nyttig mat för det är du värd!Ta en promenad,ta hand om din kropp för det förtjänar du!
Om jag kan förändras så kan du. Om vi alla kan må bättre och vara mer positiva, så blir världen en bättre plats!
MVH Mali.
|
Hej! Jag är också nybörjare på det här. :-) Såpass så att jag inte hittar adressen till din blogg någonstans...

Vore kul att kika in. Jag väntar på att min tösa ska vakna inför första nattamningen så jag har tid övers.