Nu har jag skrivit min post och jag gissar att jag är först eftersom klockan är halv fyra på morgonen.
http://www.naknasanningen.com/2009/0...en-battre.html
Tänkte också säga att eftersom det här är första gången så har vi all möjlighet i världen att påverka hur vi vill att Sunday Service ska fungera, Som det är nu är det ju lite gammaldags men jag tror det kan vara bra att göra det så enkelt som möjligt åtminstone nu i början.
Tänkte påpeka att det är viktigt att vi länkar till varandras poster för att få maximalt genomslag på Sunday Service. Dessutom tycker jag att det är väldigt intressant att t ex mina läsare som kanske vanligtvis är mer teknikläsare får besöka lite andra bloggar inom helt andra ämnen.
Mina förhoppningar på det här projektet är stora, på samma sätt som kommentarsprojektet så blir det en väldig blandning. Vi har ju ganska olika bloggare här på forumet och det är ruskigt spännande att få så olika vinklar. Det här är faktiskt något som jag upptäckt när jag surfat runt på bloggarna i kommentarsprojektet, jag tycker det är spännande som tusan.